2002 жылы құрылған IT және инжиниринг мектебі Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі бекіткен бес мамандық (бағдарлама) бойынша өсіп, дамып, қызмет көрсетуде.

6B07103 Автоматтандыру және басқару (АжБ)

Бағдарламаның тәрбиелік мақсаттары

Қазақ-Британ техникалық университетінде «Автоматтандыру және басқару» мамандығы бойынша бакалавр дәрежесін алған соң үш-бес жыл ішінде біздің түлектер келесі кезеңдердің барлығына немесе көпшілігіне қол жеткізеді деп күтеміз:

 

1. есептерді талдау мен синтезде бірқатар әртүрлі тәсілдерді қолдануға мүмкіндік беретін берік инженерлік-технологиялық базасы бар автоматтандыру және басқару саласындағы тәжірибелі және техникалық құзыретті инженерлер, сондай-ақ

саладағы күрделі техникалық мәселелерді шешудің әртүрлі стратегиялары;

2. Алынған тұжырымдамалық білім мен инженерлік дағдыларды пайдалана отырып, дербес, кәсіби және тиімді жұмыс істей алатын жүйелік инженерия, әзірлеу және инженерлік топтардың құзыретті, ынталы және қабілетті мүшелері мен жетекшілері.

ҚБТУ-да жұмыс істеген уақытында, сондай-ақ олардың сәйкес жұмыс орындарындағы әртүрлі автоматтандыру және басқару жобаларындағы мансабында;

3. Технология пионерлері мен өзгерістер агенттері, өйткені олар өздерінің концептуалды білімдері мен инженерлік дағдыларын жобалауға, әзірлеуге және автоматтандыруға және басқаруға қатысты заманауи құралдарды, әдістерді және технологияларды қолдану үшін ғана емес, сонымен қатар басқару жүйесіндегі өзгерістерді ынталандыру үшін қолданады. жұмыс орны және үлкен экономика;

4. формальды мағынада инженерлік, ғылым немесе бизнес саласында ұлттық және/немесе халықаралық деңгейде мойындалған және неғұрлым бейресми түрде жоғары жоғары оқу орнынан кейінгі және кәсіптік білім беру және сертификаттау бағдарламаларына түсетін және табысты аяқтайтын өмір бойы білім алушылар. уақыт өте келе өздерінің білім қорларындағы олқылықтарды немесе кемшіліктерді диагностикалау, талдау және түзету үшін жеткілікті дана болды және қоршаған ортадан қолынан келгеннің бәрін шығарып алады.

 

Оқушылардың нәтижелері:

1. Күрделі есептеу мәселесін талдаңыз және шешімдерді табу үшін есептеу және басқа сәйкес пәндердің принциптерін қолданыңыз.

2. Бағдарлама пәні контекстіндегі есептеу талаптарының берілген жиынтығын қанағаттандыру үшін есептеу негізіндегі шешімді жобалау, енгізу және бағалау.

3. Әртүрлі кәсіби жағдайларда тиімді қарым-қатынас жасау.

4. Кәсіби жауапкершілікті мойындау және құқықтық және этикалық принциптерге негізделген есептеу тәжірибесінде негізделген пайымдаулар жасау.

5. Бағдарламаның пәніне қатысты іс-шаралармен айналысатын топтың мүшесі немесе жетекшісі ретінде тиімді жұмыс істеу.

 

Тіркеу деректері

Төмендегі кестеде 7 жыл ішінде автоматтандыру және басқару мамандығы бойынша бакалаврларды жұмысқа қабылдау деректері көрсетілген.

 

Аяқтау деректері

Төмендегі кестеде «Автоматтандыру және басқару» мамандығы бойынша 7 жылдық бакалавр дәрежесінің қысқаша мазмұны берілген.

 

 

Автоматтандыру және басқару мамандығы автоматика құрылғылары мен есептеу жүйелерін жобалау және құрастыру бойынша мамандарды дайындайды. Білім беру бағдарламасы жабдықты, аппараттық және бағдарламалық қамтамасыз етуді, коммуникацияларды және олардың арасындағы өзара әрекетті зерттеуді қамтиды. Бағдарлама дәстүрлі электротехника мен математиканың теорияларына, принциптеріне және тәжірибелеріне назар аударады және оларды автоматика мен компьютерлік құрылғылардың жобалау мәселелерінде қолданады. Сондай-ақ студенттер бағдарламалық жасақтаманы әзірлеуді, соның ішінде цифрлық құрылғыларға арналған бағдарламалық жасақтаманы және олардың пайдаланушылармен және басқа құрылғылармен интерфейстерін үйренеді.

4-ші семестрден бастап студент мамандығына қарамастан әртүрлі білім беру траекториясын таңдай алады. Осы мақсатта әрбір студентке АКТ-ның келесі бағыттары бойынша 6 таңдау пәнінен өтуге мүмкіндік беріледі:

- Робототехника

- өнеркәсіптік IT

-Компьютерлік инженерия

- Үлкен деректерді талдау

- Ақпараттық қауіпсіздік

- Мобильді даму

- Толық веб-әзірлеу стегі

- Сандық ақпарат құралдары

- Компьютерлік графика және дизайн

- Ақпараттық жүйелер ортасы

Бағдарлама мақсаты:

Бағдарламаның мақсаты – автоматтандырылған және автоматтандырылған жүйелер, мәліметтерді тасымалдау құралдары мен ақпарат ағындары, диагностика, мониторинг және басқару саласындағы әзірлеу, техникалық қызмет көрсету және пайдалану қызметі бойынша теориялық және практикалық білімдерді қалыптастыру.

Бағдарлама мақсаттары:

Бағдарлама студенттерді дайындауға және оқытуға бағытталған:

- күрделі инженерлік есептерді шешу үшін математика, жаратылыстану және технология негіздері бойынша білімдерін қолдану;

- Инженерлік есептерді талдау, анықтау және тұжырымдау. Математиканың, жаратылыстанудың және техниканың негізгі принциптерін пайдалана отырып, дұрыс қорытынды жасау;

- Берілген қажеттіліктерді қанағаттандыратын күрделі инженерлік мәселелер мен жүйе құрамдастарын немесе процестерді жобалау шешімдерін жобалау/әзірлеу;

-  нақты уақыт режимінде мәселені шешу;

- шектеулерді түсіне отырып, күрделі инженерлік жұмыстар үшін болжау мен модельдеуді қоса алғанда, сәйкес әдістерді, ресурстарды және заманауи инженерлік және АТ құралдарын құру, таңдау және қолдану;

- Кәсіби инженерлік тәжірибемен байланысты әлеуметтік, құқықтық, мәдени және қауіпсіздік мәселелерін контекстік білімнен негіздеу және бағалау;

- кәсіптік инженерлік шешімдердің қоғамға және қоршаған ортаға әсерін түсіну, сондай-ақ тұрақты дамудың білімі мен қажеттілігін көрсету;

- этикалық принциптерді қолдануға және кәсіби этиканы, сондай-ақ инженерлік практиканың міндеттері мен стандарттарын сақтауға;

- Әртүрлі командаларда және пәнаралық ортада жеке тұлға, сонымен қатар қатысушы немесе көшбасшы ретінде тиімді жұмыс істеу.

Мансап перспективалары:

Біздің түлектеріміздің бірнеше жылдардағы жетістігі IT және автоматтандыру саласындағы мамандарды дайындаудың жоғары деңгейінің дәлелі болып табылады. Біздің факультет түлегіне тән қасиет әрқашан кең дүниетанымы мен жоғары кәсіби қасиеттері, аналитикалық ойлауы және командада жұмыс істей білуі болды. Автоматтандыру және басқару бағдарламасының түлегі автоматтандырылған немесе роботтандырылған жүйелер қолданылатын жеке және мемлекеттік сектордың барлық салаларында сұранысқа ие болады. Бұл бағдарламаның түлектері автоматтандырылған басқару жүйелерін, роботты кешендерді, аппараттық және бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеушілер мен сәулетшілер болады, автоматтандырудың рөлін жақсы түсінеді және әртүрлі өнеркәсіптік ұйымдарда АТ шешімдерін тиімді енгізуге қабілетті.

Олар жұмыс істейді:

- жетекші қазақстандық және шетелдік өнеркәсіптік компанияларда (мысалы: Siemens, Huawei, CISCO, Emerson, Google, Microsoft, Open Technologies Group, BeInTech, Теңізшевройл, KPI және басқалары);

- трансұлттық компаниялардың ғылыми орталықтарында;

- ірі қазақстандық компаниялар мен мемлекеттік органдардың жүйелік интеграторларында және IT бөлімдерінде.

6B06101 Ақпараттық жүйелер (АЖ)

Бағдарламаның тәрбиелік мақсаттары

Қазақ-Британ техникалық университетінде ақпараттық жүйелер бакалавры дәрежесін бітіргеннен кейін үш-бес жыл ішінде біздің түлектер келесі кезеңдердің барлығына немесе көпшілігіне қол жеткізеді деп күтеміз, атап айтқанда:

 

1. АЖ рөлін жан-жақты түсінетін, салалар мен секторларда және күрделі IP орталарында тиімді жұмыс істей алатын ақпараттық жүйелер мамандары;

2. ҚБТУ-да жұмыс істеген кезде алған концептуалды білімдері мен дағдыларын, сондай-ақ дизайндағы кейінгі мансабында қолдана отырып, кәсіби және тәуелсіз әрекет ете алатын, жоғары білікті мамандар және жүйелерді әзірлеу және енгізу топтарының құзыретті, ынталы және қабілетті мүшелері мен жетекшілері, жеке және мемлекеттік сектор ұйымдары үшін ақпараттық жүйелерді дамыту және біріктіру;

3. заманауи ақпараттық жүйелер жиынтығын жобалау, әзірлеу және жеткізу үшін өздерінің тұжырымдамалық білімі мен инженерлік дағдыларын қолданатын және, мүмкін, тіпті қосылған құны бар стартаптарды сәтті іске қосу арқылы кәсіпкерлерге айналатын технология пионерлері, экономикаға ену және басқаларға жұмысқа орналасу мүмкіндігін қамтамасыз ету, осылайша бүкіл қоғамға пайда әкелу;

4. формальды мағынада инженерлік, ғылым немесе бизнес саласында ұлттық және/немесе халықаралық деңгейде мойындалған және неғұрлым бейресми түрде жоғары оқу орнынан кейінгі және кәсіптік білім беру және сертификаттау бағдарламаларына түсетін және табысты аяқтайтын өмір бойы білім алушылар. уақыт өте келе өздерінің білім қорларындағы олқылықтарды немесе кемшіліктерді диагностикалау, талдау және түзету үшін жеткілікті дана болады және қоршаған ортадан қолынан келгеннің бәрін шығарып алады.

 

Оқушылардың нәтижелері:

1. Күрделі есептеу мәселесін талдаңыз және шешімдерді табу үшін есептеу және басқа сәйкес пәндердің принциптерін қолданыңыз.

2. Бағдарлама пәні контекстіндегі есептеу талаптарының берілген жиынтығын қанағаттандыру үшін есептеу негізіндегі шешімді жобалау, енгізу және бағалау.

3. Әртүрлі кәсіби жағдайларда тиімді қарым-қатынас жасау.

4. Кәсіби жауапкершілікті мойындау және құқықтық және этикалық принциптерге негізделген есептеу тәжірибесінде негізделген пайымдаулар жасау.

5. Бағдарламаның пәніне қатысты іс-шаралармен айналысатын топтың мүшесі немесе жетекшісі ретінде тиімді жұмыс істеу.

6. Ақпараттық жүйелер ортасында ақпараттық жүйелерді жеткізуді, пайдалануды және басқаруды қолдау.

Тіркеу деректері

Төмендегі кестеде «Ақпараттық жүйелер» мамандығы бойынша 7 жыл бойы бакалаврларды қабылдау деректері көрсетілген.

 

 

Аяқтау деректері

Төмендегі кестеде 7 жылдық бакалавриат бітіру туралы қысқаша мәлімет берілген.

Ақпараттық жүйелер

 

Бағдарлама сипаттамасы:

Осы мамандық бойынша дайындалған ақпараттық жүйелер мамандары бизнес пен басқа кәсіпорындардың ақпараттық қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін ақпараттық технологиялар шешімдері мен бизнес-процестерін біріктіруге, олардың міндеттерін тиімді орындауға мүмкіндік береді. Бұл мамандық технологияны ақпаратты генерациялау, өңдеу және тарату құралы ретінде қарастырады. Білім беру бағдарламасы кәсіпорынға өз мақсаттарын анықтауға және оған жетуге көмектесу үшін компьютерлік жүйелер ұсынатын ақпаратпен жұмыс істеуді, бағдарламалауды және кәсіпорын ақпараттық технологиялар көмегімен іске асыра алатын немесе жетілдіре алатын процестерді үйретеді.

4-ші семестрден бастап студент мамандығына қарамастан әртүрлі білім беру траекториясын таңдай алады. Осы мақсатта әрбір студентке АКТ-ның келесі бағыттары бойынша 6 таңдау пәнінен өтуге мүмкіндік беріледі:

- Үлкен деректерді талдау

- Ақпараттық қауіпсіздік

- Мобильді даму

- Толық веб-әзірлеу стегі

- Робототехника

- өнеркәсіптік IT

-Компьютерлік инженерия

- Сандық ақпарат құралдары

- Компьютерлік графика және дизайн

- Ақпараттық жүйелер ортасы

 

Бағдарлама мақсаты:

Бағдарламаның мақсаты – бизнестің мүмкіндіктерін талдай және анықтай алатын, бизнес-процестерді басқару саласында ақпараттық технологияларды тиімді пайдалану үшін стратегиялық АТ-шешімдермен қамтамасыз ете алатын ақпараттық жүйелерді әзірлеу және қолдау бойынша білікті мамандарды дайындау.

Бағдарлама мақсаттары:

Бағдарлама студенттерді дайындауға және оқытуға бағытталған:

- модельдерді, әдістерді және олардың ақпараттық жүйелерді жобалауда, талдауда, әзірлеуде және әзірлеуде қалай қолданылатынын түсіну;

- ақпараттық жүйелер саласындағы білім қоғам игілігі үшін этикалық тұрғыдан қолданылуы тиіс екенін түсіну;

- ақпараттық жүйелерді әзірлеуге және енгізуге байланысты балама болжамдарды, тәсілдерді, процедураларды, айырбастауларды және нәтижелерді сұрастыру және сыни тұрғыдан бағалау;

- бизнестің ақпараттық қажеттіліктерін талдау және бизнеске тапсырмаларды тиімді және нәтижелі орындауға мүмкіндік беретін АТ шешімдерін ұсыну;

- ақпараттық жүйелерді және олардың құрамдас бөліктерін, соның ішінде компьютерлік бағдарламаларды, деректер қоры жүйелерін, веб-сайттарды қауіпсіздік мәселелерін және кәсіби принциптер мен стандарттарды қолдануды ескере отырып жобалау және әзірлеу;

- Көшбасшы болыңыз, жобаларда жұмыс істейтін әзірлеушілер мен дизайнерлер тобын басқарыңыз, командада әртүрлі рөлдерді ойнаңыз және олардың тапсырманы орындауға қалай үлес қосатынын түсініңіз;

- Өзара әрекеттесу, жұмысты құжаттау және нәтижелерді ұсыну үшін жазбаша және ауызша коммуникацияны қолдану және жоғары кәсіби деңгейге ие болу.

перспективалары Мансап өсу :

Біздің түлектеріміздің бірнеше жылдардағы жетістігі IT саласындағы мамандарды дайындаудың жоғары деңгейінің дәлелі болып табылады. Біздің факультет түлегіне тән қасиет әрқашан кең дүниетанымы мен жоғары кәсіби қасиеттері, аналитикалық ойлауы және командада жұмыс істей білуі болды. IP түлегі АКТ құралдары қолданылатын жеке және мемлекеттік сектордың барлық салаларында сұранысқа ие болады. IP бағдарламасының түлектері зияткерлік меншіктің рөлін жақсы түсінетін және әртүрлі ұйымдарда, секторларда және салаларда АТ шешімдерін тиімді енгізе алатын бағдарламалық жасақтама әзірлеушілері мен сәулетшілері, бағдарламалық қамтамасыз ету сапасы және әзірлеу процесінің менеджерлері, бизнес-процестердің талдаушылары, зияткерлік меншік саласындағы сарапшылар болады.

Олар жұмыс істейді:

компанияларында (мысалы : Twitter , Facebook , Google , Microsoft , Booking.com , BTS Digital , DAR , Codebusters , Intellection . KZ Open _ Технологиялар Топ, BeInTech, ChocoFamily және басқалары);

- трансұлттық компаниялардың ғылыми орталықтарында;

- ірі қазақстандық компаниялар мен мемлекеттік органдардың жүйелік интеграторларында және IT бөлімдерінде.

6B06102 Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету

Бағдарламаның тәрбиелік мақсаттары

Қазақ-Британ техникалық университетінде компьютерлік жүйелер және бағдарламалық қамтамасыз ету мамандығы бойынша бакалавр дәрежесін бітіргеннен кейін үш-бес жыл ішінде біздің түлектеріміз келесі кезеңдердің барлығына немесе көпшілігіне қол жеткізеді деп күтеміз:

1. Тәжірибелі, техникалық сауатты және табысты қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз ету мен жүйелерді әзірлеуде информатикада берік іргетасы бар және бағдарламалық қамтамасыз ету жүйесін құру және біріктіруде практикалық дағдылары бар мамандар.

олар әртүрлі өнеркәсіптік жағдайларда күрделі техникалық мәселелерді шешуге әртүрлі тәсілдерді қолданады;

2. Жұмыс барысында алынған тұжырымдамалық білім мен инженерлік дағдыларды қолдана отырып, дербес, кәсіби және тиімді жұмыс істей алатын қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз ету мен жүйелерді жобалау және әзірлеу топтарының өнімді мүшелері мен жетекшілері.

ҚБТУ-да жұмыс істейді, сондай-ақ болашақта өзінің жұмыс орнында бағдарламалық жасақтама мен жүйелерді әзірлеуге қатысты әртүрлі жобаларда жұмыс істейді;

3. күрделі техникалық мәселелер бойынша білікті және саналы шешімдер қабылдайтын, шешімдері Қазақстанға айтарлықтай пайда әкелетін, тіпті стартаптарды сәтті іске қосу арқылы кәсіпкерлерге айналуы мүмкін технологиялық пионерлер.

экономикаға құндылық қосатын және басқаларға жұмысқа орналасу мүмкіндігін беретін, осылайша тұтастай алғанда қоғамға пайда әкелетін;

4. формальды мағынада инженерлік, ғылым немесе бизнес саласында ұлттық және/немесе халықаралық деңгейде мойындалған және неғұрлым бейресми түрде жоғары жоғары оқу орнынан кейінгі және кәсіптік білім беру және сертификаттау бағдарламаларына түсетін және табысты аяқтайтын өмір бойы білім алушылар. уақыт өте келе өздерінің білім қорларындағы олқылықтарды немесе кемшіліктерді диагностикалау, талдау және түзету үшін жеткілікті дана болды және қоршаған ортадан қолынан келгеннің бәрін шығарып алады.

 

Оқушылардың нәтижелері:

1. Күрделі есептеу мәселесін талдаңыз және шешімдерді табу үшін есептеу және басқа сәйкес пәндердің принциптерін қолданыңыз.

2. Бағдарлама пәні контекстіндегі есептеу талаптарының берілген жиынтығын қанағаттандыру үшін есептеу негізіндегі шешімді жобалау, енгізу және бағалау.

3. Әртүрлі кәсіби жағдайларда тиімді қарым-қатынас жасау.

4. Кәсіби жауапкершілікті мойындау және құқықтық және этикалық принциптерге негізделген есептеу тәжірибесінде негізделген пайымдаулар жасау.

5. Бағдарламаның пәніне қатысты іс-шаралармен айналысатын топтың мүшесі немесе жетекшісі ретінде тиімді жұмыс істеу.

 

Тіркеу деректері

Төмендегі кестеде 7 жыл ішінде «Есептеу жүйелері және бағдарламалық қамтамасыз ету» мамандығы бойынша бакалаврларды жұмысқа қабылдау деректері көрсетілген.

 

Аяқтау деректері

Төмендегі кестеде 7 жылдық бакалавриат бітіру туралы қысқаша мәлімет берілген.

компьютерлер мен бағдарламалық қамтамасыз ету

 

Бұл мамандық теориялық және алгоритмдік негіздерден бастап есептеу техникасы мен бағдарламалық қамтамасыз етудегі озық әзірлемелерге дейін кең ауқымды қамтиды. Студенттер бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу және енгізу, бағдарламалық қамтамасыз етудің күрделі мәселелерін шешу және басқа әзірлеушілермен өзара әрекеттесу, оларды жаңа тәсілдер мен технологиялар туралы ақпараттандыруды үйренеді. Бағдарламалауды жақсы көретін, бағдарламалық жасақтаманы әзірлеудің заманауи әдістерін, әртүрлі масштабтағы желілік технологияларды және әртүрлі мақсаттағы ақпараттық жүйелерді басқаруды жақсы меңгергісі келетіндерге арналған білім беру бағдарламасы.

4-ші семестрден бастап студент мамандығына қарамастан әртүрлі білім беру траекториясын таңдай алады. Осы мақсатта әрбір студентке АКТ-ның келесі бағыттары бойынша 6 таңдау пәнінен өтуге мүмкіндік беріледі:

- Үлкен деректерді талдау

- Киберқауіпсіздік

- Мобильді даму

- Толық веб-әзірлеу стегі

- Робототехника

- өнеркәсіптік IT

-Компьютерлік инженерия

- Сандық ақпарат құралдары

- Компьютерлік графика және дизайн

- Ақпараттық жүйелер ортасы

Бағдарлама мақсаты:

Бағдарламаның мақсаты – АТ индустриясында инновациялық шешімдерді әзірлеуге және енгізуге, бағдарламалық және аппараттық қамтамасыз ету үшін тұрақты шешімдерді әзірлеу үшін өз білімі мен дағдыларын тиімді пайдалануға қабілетті аппараттық және бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу және пайдалану бойынша білікті мамандарды дайындау, сондай-ақ АТ саласындағы мәселелерді шешетін және бар жүйелерді жетілдіретін жүйелерді және процестерді әзірлеу және енгізу.

Бағдарлама мақсаттары:

Бағдарлама студенттерді дайындауға және оқытуға бағытталған:

- Информатиканың техникалық негіздері мен принциптерін және теория мен практиканың өзара байланысын түсіну. Олардың арасындағы маңызды байланыстарды түсіну;

- Компьютерлік жүйелердің құрылымын және оларды жобалауға, құруға және талдауға қатысты процестерді түсіну үшін жүйе деңгейінде бағалау жүргізу. компьютерлік жүйе жұмыс істей алатын контекстті, оның ішінде оның адамдармен және физикалық әлеммен әрекеттесуін түсіну;

- Алған білімдерін өмірлік мәселелерді шешуде қолдану жолдарын түсіну. Берілген мәселенің көптеген шешімдері бар екенін және олардың арасынан таңдау тек техникалық міндет емес екенін түсіне отырып, оның функционалдығын, пайдалану мүмкіндігін және өнімділігін сандық және сапалық бағалау негізінде жүйені жобалау және жетілдіру;

- қауіпсіздік мәселелерін ескере отырып және кәсіби қағидаттар мен стандарттарды қолдана отырып, қосымшаларды және олардың құрамдастарын, соның ішінде компьютерлік бағдарламаларды, деректер қоры жүйелерін, веб-сайттарды жобалау және әзірлеу;

- Көшбасшы болыңыз, жобаларда жұмыс істейтін әзірлеушілер мен дизайнерлер тобын басқарыңыз, командада әртүрлі рөлдерді ойнаңыз және олардың тапсырманы орындауға қалай үлес қосатынын түсініңіз;

- Тұлғааралық қарым-қатынас дағдыларын және тиімді топтық жұмысты дамыту;

- IT саласы қарқынды дамып жатқанын және түлектердің осы саланың дамуына қарай тиісті дағдыларды сақтауға мүмкіндік беретін берік іргетасқа ие болуы керектігін түсіне отырып, өмір бойы білім алуға және кәсіби және этикалық жауапкершілікке ұмтылу;

- Микро ендірілген жүйелерден бастап өнімділігі жоғары кластерлер мен таратылған бұлттарға дейінгі платформаларда есептеу техникасы мен бағдарламалық қамтамасыз етуді қолданудың кең ауқымынан хабардар болыңыз.

 

Перспективалары Мансап өсу:

Біздің түлектеріміздің бірнеше жылдардағы жетістігі IT саласындағы мамандарды дайындаудың жоғары деңгейінің дәлелі болып табылады. Біздің факультет түлегіне тән қасиет әрқашан кең дүниетанымы мен жоғары кәсіби қасиеттері, аналитикалық ойлауы және командада жұмыс істей білуі болды. Компьютерлік және бағдарламалық қамтамасыз етуді бітірген маман АКТ құралдары қолданылатын жеке және мемлекеттік сектордың барлық салаларында сұранысқа ие болады. Бұл бағдарламаның түлектері АТ рөлін толық түсінетін және АТ шешімдерін тиімді әзірлеуге және енгізуге қабілетті бағдарламалық жасақтаманы әзірлеушілер мен сәулетшілер, аппараттық және әртүрлі компьютерлік жүйелердің дизайнерлері мен дизайнерлері, бағдарламалық және аппараттық құралдарды әзірлеу сапасы бойынша менеджерлер, ақпараттық технологиялар бойынша сарапшылар болады. компанияларда, секторларда және салаларда.

Олар жұмыс істейді:

- бағдарламалық және аппараттық құралдарды шығаратын жетекші қазақстандық және шетелдік компанияларда (мысалы: Twitter , Facebook , Google , Microsoft , Siemens , Huawei , CISCO , Emerson , BTS Digital , DAR , BeInTech , ChocoFamily , Теңізшевройл және басқалары);

- трансұлттық компаниялардың ғылыми орталықтарында;

- ірі қазақстандық компаниялар мен мемлекеттік органдардың жүйелік интеграторларында және IT бөлімдерінде.

6B06104 IT саласындағы менеджмент

Бағдарлама сипаттамасы:

IT-менеджмент бағдарламасы (бұдан әрі – «ITM») бүгінгі статистикалық мәліметтерге сәйкес, Қазақстанның жоғары оқу орындарында ең танымал АКТ бағдарламасы болып табылады және жетекші техникалық мамандарды, ақпараттық жүйелердің білікті әзірлеушілері мен сәулетшілерін, ақпарат алу үшін бағдарламалық қамтамасыз ету сапасының менеджерлерін дайындауға бағытталған. Жүйелер мен процесте, оны дамыту және қолдау. Мұндай мамандарға қажеттілік ақпараттық-коммуникациялық индустрияның үнемі өсіп келе жатқан қажеттіліктерімен байланысты: экономиканың, ғылымның, білімнің, әлеуметтік қызметтер мен қызметтердің барлық дерлік салаларын қамтитын IT нарығының қарқынды дамуы.

Ақпараттық технологиялар факультеті ITM саласында ғылым бакалавры  дәрежесін ұсынады. Бұл бакалавриат бағдарламасы гуманитарлық және ғылымдар пәндерінің жиынтығымен біріктірілген ақпаратты басқаруға, қызметтерге және технологияларға кіріспе сияқты кең дағдыларға нұсқау береді. Студенттер ақпаратты табудың, адамдардың технологияға деген қажеттіліктерін бағалаудың, жүйелерді жобалау мен басқарудың ең тиімді жолдарын үйренеді.

ITM білім беру бағдарламасы студенттерге ақпараттық ресурстарды табу және алу жолдарын үйретеді; ақпараттық технологияларды таңдау, басқару және пайдалану; және ұйымдарға тиімдірек және тиімді жұмыс істеу үшін ақпараттық ресурстарды пайдалануға көмектесу.

 

Бағдарлама мақсаты:

Бағдарламаның мақсаты АТ-менеджменті, ұйымның дамуын АТ-процестерімен басқару, сондай-ақ инновациялық АТ өнімдерін басқару саласындағы ақпараттық жүйелерді әзірлеу және оларға қызмет көрсету бойынша білікті мамандарды даярлау болып табылады.

 

Бағдарламаның мақсаттары:

- адамдардың қарым-қатынасын, қоғамға, қоршаған ортаға қатынасын, ойлау мәдениетін реттейтін гуманитарлық, мәдени, этикалық және құқықтық нормаларды меңгеру;

- өзгермелі жоғары технологиялық ортада икемді бағдарлауға мүмкіндік беретін ақпараттық жүйелер саласында жеткілікті теориялық білім мен практикалық дағдыларды қамтамасыз ету;

- кәсіптік білімнің негізі ретінде жаратылыстану, техникалық және экономикалық сипаттағы терең білім беру;

- қоғамның өзгермелі қажеттіліктеріне кәсіби бағытталған дағдылардың бейімделуін қамтамасыз ету;

- басқа елдерде дайындық деңгейін тануды қамтамасыз ету;

- еңбек нарығының өзгермелі жағдайында түлектердің жоғары ұтқырлығын қамтамасыз ету.

 

Мансап перспективалары:

Жұмыспен қамту перспективалары адам қызметінің барлық дерлік салаларында АКТ-ны қолданудың салдары болып табылады. Сәйкесінше, білім беру бағдарламасының құзыреттілігі бар табысты түлек еңбек нарығында 100 пайызға сұранысқа ие болады, өйткені бүгінгі таңда кез келген бағыттағы IT мамандарына сұраныс нарықтағы ұсыныстан күрт асып түседі және бұл алшақтық тенденциясы артып келеді.

ITM бағдарламасының түлегі АКТ құралдары қолданылатын жеке және мемлекеттік сектордың барлық салаларында сұранысқа ие болады.

Бағдарламаның түлектері бағдарламалық жасақтама менеджерлері мен әзірлеушілері, бағдарламалық қамтамасыз ету сапасының менеджерлері және бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу процестері болады.

 

Олар жұмыс істейді:

  • жетекші қазақстандық және шетелдік бағдарламалық қамтамасыз ету компанияларында;
  • трансұлттық компаниялардың ғылыми орталықтарында;
  • ірі қазақстандық компаниялар мен мемлекеттік органдардың жүйелік интеграторларында және IT бөлімдерінде.

6B07114 робототехника және мехатроника

Бағдарлама сипаттамасы:

«Робототехника және мехатроника» бағдарламасы (бұдан әрі – « РжМ ») бүкіл әлем бойынша өнеркәсіптік процестерді роботтандыру тенденциясына сәйкес, оған сұраныс Қазақстанда да, бүкіл әлемде де өнеркәсіптік және отандық секторларда жыл сайын өсіп келеді. «Робототехника және мехатроника» бағыты бойынша бакалавр келесі кәсіптік қызмет түрлері бойынша тиісті дайындығы бар: ғылыми-зерттеу қызметі; өндірістік-конструкторлық-технологиялық қызмет; ұйымдастырушылық және басқарушылық қызмет. Негізінен бакалавр даярлайтын кәсіптік қызметтің нақты түрлерін білім беру ұйымы студенттермен, ғылыми-педагогикалық қызметкерлермен және жұмыс берушілермен бірлесіп белгілейді.

Жұмыс берушілер арасында түлектерге деген жоғары сұраныс, олардың ҚБТУ-дағы білім сапасы туралы оң пікірлері дарынды талапкерлерді тартуға көмектесетін негізгі факторлар болып табылады. Бітіруші түлектің оқуды бітіргеннен кейінгі қызмет саласы роботты жүйелерді жасау және зерттеу және оларды әртүрлі деңгейдегі өндірістік есептерді шешуде пайдалану болып табылады.

Білім беру бағдарламасы электротехника және электроника негіздерін оқуды, роботтардың тура және кері кинематикасын есептеуді, өнеркәсіптік роботтарды электронды компоненттермен біріктіруді және бағдарламаланатын логикалық контроллерлерді пайдалана отырып басқаруды қарастырады. Бакалавриат студенттері 2D және 3D форматында өнеркәсіптік роботтарды бағдарламалау және траекторияны жоспарлау туралы терең білім алады. Студенттердің барлық теориялық білімі практикалық тәжірибемен бекітіледі. Сонымен қатар, студенттердің ғылыми зерттеулерін университет зертханаларының ғылыми-зерттеу және жобалау қызметінде пайдалануға болады.

Сондай-ақ, бұл білім беру бағдарламасы ілеспе базалық «Математикалық талдау» пәні бойынша теориялық және практикалық білімді меңгеруге және өндірістік роботтар мен жоғары дәлдіктегі 3D сканерлерін біріктіру дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді.

Бұл бағдарламаның ерекшелігі – түлектер бай техникалық базаны меңгерумен қатар, алынған базаны ҚБТУ зертханаларында және өнеркәсіптік компанияларда енгізуге мүмкіндік алады.

Білім беру траекторияларын факультеттің өнеркәсіптік комитетінің мүшелері – компанияларға ұсынып, нарық сұранысына қарай жыл сайын қаралады.

Осылайша, траекториялар бойынша Бағдарлама паспорты іске асыру процесінде өзгерістерге қабілетті динамикалық құжат болып табылады.

 

Бағдарлама мақсаты:

Білім беру бағдарламасының мақсаты - өнеркәсіпте кибер-физикалық және ақылды жүйелерді, автономды роботтар түріндегі интеллектуалды және автономды көлік жүйелерін құруға және робототехника мен өндіріс курстарының үйлесімінде автоматтандырылған дизайн, өндіріс. Электротехника және электроника принциптерін үйретуге бағытталған робототехника саласында жоғары кәсіби мамандарды даярлау болып табылады.

 

Мансап перспективалары:

РжМ білім беру бағдарламасының түлектері АКТ-ға қатысты әртүрлі салаларда инженер-электрондық инженер, робототехника бойынша сервистік инженер, «Робототехника және мехатроника» бағыты бойынша оқытушы, инженер-электрик, робототехника бойынша бағдарламашы, 3D маманы. Түлектер сериялық және сериялық емес өндірістің әртүрлі қызмет салаларындағы өнеркәсіптік кәсіпорындарда, автоматтандыру қызметтерін көрсететін компанияларда, ғылыми-зерттеу институттарында, зертханаларда, орталықтарда және университеттерде сұранысқа ие.
РжМ білім беру бағдарламасының түлегі робототехника мен автоматтандыру құралдары қолданылатын жеке және мемлекеттік сектордың барлық салаларында сұранысқа ие болады.

 

Мұны түсіне отырып:

- бізді қоршаған әлем үнемі өзгеріп отырады;

- жоғарыда аталған мамандықтардың кез келгенінде оқитын студенттердің қызығушылықтары өзгеруі мүмкін және қызығушылықтардың мұндай өзгеруі әбден заңды (ұзақ мерзімді статистика бойынша студенттердің шамамен 50%-ы мамандықтан тыс тар мамандықты қалайды) ;

- еңбек нарығының үнемі өзгеріп тұратын сұранысы жағдайында болашақ түлектерді осы талаптар негізінде дайындау қажет;

 

2017-18 оқу жылынан бастап SHITII факультеттегі білім беру идеологиясын қайта қарап, студенттердің де, еңбек нарығының да өзгеретін мүдделерін ескере отырып, оны икемді етті.

Бүгінгі таңда әрбір студент, қай мамандыққа түскеніне қарамастан, 3-4 семестр бойы қуатты математикалық базаны алады, оның ішінде 6 курс (20 кредит), бағдарламалау тілдерінің блогы, алгоритмдер мен мәліметтер базасы (тағы 14 кредит) және шамамен 10 оқуға түскен мамандығы бойынша міндетті кредиттер пәндері.

 

4-ші семестрден бастап студент мамандығына қарамастан әртүрлі білім беру траекториясын (мансаптық траектория = шоғырлану бағыттары) таңдай алады. Сонымен қатар, ол оқуға түскен мамандық бойынша пәндердің ең аз жиынтығын оқиды. Ол үшін әрбір студентке келесі мүмкіндіктер беріледі:

 

• АКТ-ның әртүрлі бағыттары бойынша 6 таңдау пәні – бұл компаниялар, SITII Индустриалды комитеті мүшелерінің ұсыныстары негізінде профессорлық-оқытушылық құрам ұсынатын оқу жолдары (бұл туралы төменде 5-параграфта) немесе сабақтас мамандықтардан бөлек міндетті пәндер және • ҚБТУ кез келген факультетімен немесе серіктес университеттермен еркін таңдау негізінде 3 курс.

 

Бір немесе басқа оқу жолын өткен кезде студентке осы бағытта қосымша біліктілік куәлігі беріледі.

 

Факультетте 2018 жылдан бастап АЖ мамандығы аясында Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі бекіткен «трек» тәсілінен басқа келесі эксперименттік бағдарламалар жүзеге асырылуда:

 

• Үлкен деректерді талдау (үлкен деректерді талдау)

• Ақпараттық қауіпсіздік

• Компьютерлік графика және дизайн (Компьютерлік графика және дизайн)

• Сандық медиа (IT және журналистика)

 

Шын мәнінде, бұл бағдарламалар да білім беру жолдары болып табылады және олар 4-ші семестрден бастап іске қосылады.

2019-2020 оқу жылында бар тректер туралы айтатын болсақ , онда жоғарыда аталған 4 эксперименттік бағдарламадан басқа, олар: бәсекеге қабілетті бағдарламалау; Теориялық информатика; Жасанды интеллект; Дерекқор; Толық веб-әзірлеу; Мобильді технологиялар; DevOps және т.б.

Сонымен қатар, SITII «Бағдарламалау – Ақпараттық жүйелер – Деректер туралы ғылым» циклі бойынша Бизнес мектебінің (экономика, әлеуметтік ғылымдар және технологиялар бакалавры) BEST бағдарламасын қолдайды.

 

Оқытудың ең танымал және өмірге ұсынылатын түрлерінің бірі - студенттер компанияларда жұмыс істеген кезде білім беру несиесінің бір бөлігін алатын дуальды әдіс. Біз бұл форматты IT компанияларымен 2018 жылы енгізе бастадық. Жұмыс істейтін студенттер үшін маңызды нәрсе студент компанияда жұмыс істеп қана қоймайды, сонымен қатар ол жерде оқуын жалғастырады және бұл үшін студенттік несие алады. Бұл студенттің өз уақытын да, университеттің материалдық және уақыт ресурстарын да үнемдейді. Сонымен қатар, оқыту компанияның өзінде өтеді, бұл процесті одан да тиімді етеді.

 

2018-19 оқу жылынан бастап СИТ сонымен қатар колледж қалашығы базасында ARES колледжінің (Атырау қ.) түлектері үшін AS мамандығы бойынша нақты жеделдетілген (шамамен 3 жыл) оқу бағдарламасын іске қосты. Біз бұл тәсілді кеңейтуді көздеп отырмыз, өйткені қарқынды дамып жатқан ІТ нарығы жас мамандарды жеделдетіп оқытуды талап етеді. Соңғысы студенттер колледжде бағдарламаның бір бөлігін аяқтаған болса мүмкін.

Сонымен қатар, біз Назарбаев Зияткерлік мектептерінің (НЗМ) түлектеріне оқу бағдарламасын 4 жылға жетпей меңгеру мүмкіндігін ұсындық. Бұл НЗМ-де 12 жыл оқудың және сәйкесінше осы мектептердегі несиелердің белгілі бір санын жабудың арқасында мүмкін болды.

 

2018 жылдан бастап академиялық алмасу бағдарламалары бойынша Еуропаның (Франция, Чехия, Румыния, Болгария, Венгрия, Португалия, Ұлыбритания, Польша), ТМД елдерінің (Ресей, Әзірбайжан, Беларусь) серіктес университеттеріне баратын студенттер саны күрт өсті. 2019 жылдан бастап Балтық елдерінің (Эстония, Литва, Латвия) университеттерімен, сондай-ақ Оңтүстік Корея университеттерімен алмасу бағдарламалары ашылады. Факультет сонымен қатар алмасу бағдарламаларын білім беру бағдарламаларының кеңдігі мен тереңдігі тұрғысынан білім беру қызметтерін кеңейту мүмкіндігі ретінде қарастырады.

 

Joomla Plugins