.

 

Proctor Edu жүйесін пайдалану ережелері туралы онлайн консультациялар

 

Жиі қойылатын сұрақтар (FAQ)

 

1. Қолданылатын браузер нұсқалары

ДК арналған браузер нұсқалары:

        Мобильді құрылғыларға арналған браузерлер нұсқалары:

2. Компьютердің үйлесімділігін тексеру
Тексеру беті: https://proctoredu.ru/check

 

 

Іс-шараны бастамас бұрын компьютерді алдын-ала тексеріп, компьютердің қажетті параметрлерін алдын-ала орындау ұсынылады. Тексеру сәтті болған жағдайда тиісті хабарлама көрсетіледі.

 

 

3. Камера мен микрофонға қолжетімділік

Браузерде веб-камераны тексеруге арналған парақша:

https://webcammictest.com/ru/

https://ru.webcamtests.com

Браузерде микрофонды тексеруге арналған парақша:

https://webcammictest.com/ru/check-mic.html

 

 Chrome браузерінде

Камера мен микрофонға кіруге рұқсат сұраған кезде «рұқсат беру»-ді таңдау керек

 

 

Егер компьютерге бірнеше камера қосылған болса:

1. Мекен-жай жолының оң жағындағы камера белгішесін басып, «Баптау» (Windows және Linux) немесе «Мультимедиялық құрылғылардың параметрлерін басқару» (MacOS) батырмасындағы параметрлерге өтіңіз

 

 

 2. Параметрлерде «Камера» тармағын таңдаңыз

 

    3.Ашылмалы тізімнен басқа камераны таңдаңыз

 

 

Параметрлерді өзгерткеннен кейін тестілеу бетін жаңарту керек.

Егер бірнеше микрофон қосылған болса, онда «Микрофон» элементі үшін ұқсас қадамдарды орындау керек.

  1. Егер кіру бұғатталған болса:
  1. Мекен-жай жолының оң жағындағы камера белгішесін таңдаңыз және «Баптау» (Windows және Linux) немесе «Мультимедиялық құрылғылардың параметрлерін басқару» (MacOS) батырмасындағы параметрлерге өтіңіз

 

 

2.  https://*.proctoring.online:443 бұғатталған сайттар тізімінен жою

 

 

  3.Парақшаны жаңарту және кіру сұрауына «рұқсат ет» жауап беру

 

 

Камера мен микрофонға кіруге рұқсат берудің тағы бір тәсілі – мекен-жай жолағындағы құлып белгішесін басып, Камера мен Микрофон нүктелеріне қарама-қарсы «рұқсат ету» таңдаңыз.

 

Firefox браузерінде

Камера мен микрофонға кіруге рұқсат сұраған кезде «рұқсат беру» ("Allow") деп жауап беру керек. Қайталанатын сұраулардың болмауы үшін «шешімді есте сақтау» белгісін қоюға болады («бұл шешімді жою»). Егер кіруге тыйым салынса, парақшаны қайта жүктеп, қайтадан рұқсат беру керек.

 

 

4. Экранға қосылу

Chrome браузерінде

Chrome браузерінде компьютердегі экранға кіруге рұқсат берудің үш әдісі бар:

 

  1. Chrome 72 + нұсқасында экранға кіру автоматты түрде сұралады, Қосымша әрекеттер қажет емес;
  2. Chrome-ның ескі нұсқаларында Supervisor шолғыш кеңейтімін орнату қажет;
  3. Кеңейтімнің орнына экранға арнайы жалаушамен кіруге рұқсат етіледі, оны «chrome -exe» файлын іске қосу кезінде дәлел ретінде көрсету керек.: --enable-usermedia-screen-capturing

Бүкіл экранға қолжетімділік жасау керек

 

 

осыдан кейін кіруге қолжетімділікті бұғаттауға болмайды

 

 

 

 

Firefox браузерінде

Firefox браузерінде компьютердегі экранға екі жолмен кіруге рұқсат етіңіз:

 

Firefox 66 + нұсқасында экранға кіру автоматты түрде сұралады, Қосымша әрекеттер қажет емес;

Firefox-тың ескі нұсқаларында Supervisor браузер кеңейтімін орнату қажет;

Бүкіл экранды көру қолжетімділігі керек. Ол үшін терезені немесе экранды таңдау өрісіндегі қалқымалы терезеде «бүкіл экранды» таңдау керек ("Entire screen"):

 

 

Содан кейін « шешімді есте сақтау» белгісін «таңдамай рұқсат ету» түймесін басыңыз:

 

 

5. Бейненің орнына веб-камераға немесе қара шаршыға кіру мүмкін емес

Егер сурет сызылған камерамен, қара тіктөртбұрышпен немесе жүктеу индикаторымен көрсетілсе, онда бұл браузер камераға кіре алмайды немесе камера дұрыс жұмыс істемейді дегенді білдіреді. Мұның себебі веб-камерамен, камера драйверімен немесе браузерден камераға қол жетімділікпен байланысты болуы мүмкін, егер камера операциялық жүйеде басқа қосымшамен қолданылса (мысалы, Teams немесе басқа браузерде), сирек жағдайларда камераға кіруді антивирус бұғаттай алады (ESET - сызылған камера белгішесі бар статикалық сурет, Касперский - қара экран).

Камерамен жұмыс істей алатын барлық бағдарламаларды жабу, антивирусты (немесе ондағы камераны қорғауды) өшіру және браузердегі ағымдағы қосымша парақты жаңарту қажет. Компьютерді қайта іске қосуға тырысуға болады.

ESET антивирусын құлыптау мысалы:

 

 

Яндекс браузерінде прокторингтің дұрыс жұмыс істеуі үшін Турбо режимін өшіру керек, әйтпесе ол камерадан бейнені бұғаттайды:

 

 

Егер ештеңе көмектеспесе, Chrome://settings/resetProfileSettings бетін ашып, Chrome параметрлерін қалпына келтіріп, әрекетті растай аласыз.

 

6. Mac OS «Catalina»-да экранға кіру мүмкіндігі жоқ

MacOS "Catalina" 10.15 бастап браузер экранына кіру үшін жүйе баптауларында қосымша рұқсат беру қажет. Ол үшін жүйелік параметрлер мәзірінің жүйелік параметрлеріне өтіңіз.

 

 

Содан кейін «Қорғау және қауіпсіздік» → «Құпиялылық» тармағын таңдаңыз. Ұсынылған тізімде экран жазбасына кіруге рұқсат берілу тиіс браузерді таңдау керек.

 

 

Осыдан кейін сіз браузерді қайта іске қосуыңыз керек.

 

 

7. Прокторинг тест парақшасы ашылмайды

Браузерде бөгде сайттардың cookies бұғатталмауы тиіс, Chrome браузерінде бұл «баптаулар» -> «қосымша» -> баптауларында жасалады

 

«Сайт параметрлері» - > «cookie файлдары» немесе мекен-жай жолына chrome://settings/content/cookies енгізуге болады. «Үшінші тарап cookie файлдарын бұғаттау» тармағын өшіру керек.

 

 

 

Бетті жүктеу Internet Unlimited Free VPN Proxy немесе AdBlock жарнамалық блокаторы сияқты кейбір браузер кеңейтімдерін бұғаттай алады. Барлық үшінші тарап кеңейтімдерін өшіруге тырысу керек. Chrome браузерінде мұны «мәзір -> қосымша құралдар -> кеңейтімдер» арқылы ашуға болатын «chrome://extensions/» бетінде жасауға болады.

 

8. IOS Safari-де прокторинг іске қосылмайды

Егер мобильді құрылғыларда прокторингпен тест тапсыруға рұқсат етілсе, бірақ iOS 11+ Safari-де прокторинг қосылмаса (SDK интеграциясы), онда Safari параметрлерін тексеру керек. Прокторингтің дұрыс жұмыс істеуі үшін «Параметрлер» → «Safari» → «құпиялылық және қауіпсіздік» → «екіжақты қадағалау» опциясын өшіру керек.

 

 

9. IOS Safari-де MediaRecorder қатесі пайда болады

 

Жүйенің дұрыс жұмыс істеуі үшін IOS Safari-де Параметрлер → Safari → Қосымшалар → Experimental Features → MediaRecorder бөлімінде MediaRecorder опциясын қосу керек.

 

 

10. IOS Safari-де айналдыру (скролл) жұмыс істемейді

 

IOS Safari-де «Async Frame Scrolling» опциясы қосылған кезде IFRAME элементтерінің ішінде скролл жұмыс істемеуі мүмкін. Бұл опцияны өшіру керек «Параметрлер» → «Safari» → «Қосымшалар» → «Experimental Features» → «Async Frame Scrolling».

 

 

 

11. Хабарламалар мен қоңырауларды өшіріңіз

Мобильді құрылғыларда прокторинг кезінде немесе ұялы камераны қосқан кезде хабарландырулар мен кіріс қоңырауларды өшіру ұсынылады. Ол үшін төмендегі қадамдарды орындаңыз.

IOS Safari-де

«Параметрлер» → «Мазаламау» → жоғары беттен «мазаламау»-ды таңдау, Үнсіздік — әрқашан, Телефон — қоңырауларға рұқсат етіңіз — ешкімнен, «Қайталанатын қоңыраулар»-дың жалаушасын алып тастаңыз.

 

 

 

Android Chrome-да

«Параметрлер» → «Дыбыс» → «Мазаламау» → «Қазір өшіру» тармағына өтіңіз.

 

 

 

Joomla Plugins